نکات مهم در خرید فریزر صندوقی وسط فروشگاهی

فریزرهای صنعتی خوابیده در مدل های مختلف اعم از فریزر صندوقی خانگی، فریزر هایپری و فریزر طرح قدیم (استیل) می باشد، که هر کدام کاربرد خاصی را در مکان های مختلفی مانند رستوران ها، سوپرمارکت ها، هایپرمارکت ها، هایپر استارها و فروشگاه های زنجیره ای دارند.فریزرهای خانگی بیشترین استفاده را در سوپرمارکت ها، فروشگاه های کوچک و منازل دارند.

فریزر صندوقی درب شیشه ای

فریزر های صنعتی با توجه به کاربردشان در انواع متفاوتی تولید می شوند، در این مقاله به بررسی کامل انواع فریزر صندوقی خواهیم پرداخت.

انواع فریزر صندوقی

  1. فریزر صندوقی فروشگاهی 

  2. فریزر صندوقی خانگی

  3. فریزر صندوقی استیل 


فریزر صندوقی هایپری 

قیمت فریزر صندوقی


فریزر صندوقی هایپری (فریزر بستنی) در گنجایش های مختلف (300 لیتری، 400 لیتری، 500 لیتری، 600 لیتری، 650 لیتری) تولید می شوند، این فریزر در بستنی فروشی ها، سوپرمارکت ها، هایپرمارکت ها  مورد استفاده قرار می گیرند.

جنس ورق های به کار رفته در بدنه ی این نوع از فریزرها از نوع گالوانیزه بوده، و قابلیت درج لوگو و استیکر مد نظر مشتری را دارند، و هم چنین جنس شیشه های آن ها از نوع نشکن می باشد، که احتمال شکستگی و ضربه دیدن شیشه ها را کم می کند.برای نمایش بهتر محصولات در داخل فریزر روشنایی LED تعبیه شده است همچنین برو این فریزر ها ترمومتر نصب شده است تا از دمای داخلی فریزر آگاهی داشته باشید. 

مشخصات فنی فریزر صندوقی

جنس بدنه

گالوانیزه

جنس درب

شیشه سکوریت نشکن

عای بندی

تزریق فوم

مصرف انرژی

A

دمای داخلی یخچال

زیر صفر

قدرت موتور

۳/۴ اسب بخار

حجم فریزر

300 لیتر

400 لیتر

500 لیتر

600 لیتر

650 لیتر

فریزر صندوقی کوچک نیاز دارید یا بزرگ؟

فریزر صندوقی فروشگاهی


عموما  برای فروشگاهی با فضای کوچک تر از یخجال بستنی کوچک استفاده می کنند البته باتوجه به حجم کمی که این فریزر بستنی اشغال می کند مقدار زیادی از حجم خوراکی وبستنی ها را در داخل خود جای می دهد.بر ای هایپر مارکت ها وفروشگاه های بزرگ از فریزر بستنی بزرگ استفاده می کنند شما می توانید برای شناخت بهتر این فریزر وباتوجه به فضا ونیاز فروشگاه خود فریزر صندوقی خود را از برترین فروشندگان فریزر صندوقی  خریداری کنید، در این راستا جدولی برای شما تهیه کرده ایم.


قیمت فریزر صندوقی 



قیمت فریزر های صندوقی با توجه به نوع و کاربردشان قیمت متفاوتی خواهند داشت از دیگر موارد وابسته به قیمت محصول می توان به گنجایش فریزر و همچنین برند تولید کننده آن اشاره کرد در ادامه به معرفی چند تولید کننده برتر فریزر صندوقی در ایران خواهیم پرداخت.


برای آشنایی با برترین فروشندگان فریزر صندوقی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

راهنمای خرید فریزر صندوقی در خبرگزاری ایلنا

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

یخچال بستنی میهن

سردخانه جسد بیمارستانی